Връщане и Рекламации - MegaFishing.BG - Онлайн магазин за Вашия риболов
Безплатна доставка над 49.99лв до офис на ЕКОНТ до 5кг
    Филтри

    Връщане и Рекламации


    • Връщане на стока и Рекламации

      Клиентът има право да върне закупена от него стока от онлайн магазин Megafishing.bg в срок от 30 календарни дни от доставката. 


    Можете да се възползвате от тази опция, по каквато и да е причина, ако сте променили своето решение за покупката.


    Във всички случаи на връщане на стока е желателно да бъде предварително уведомен представител на онлайн магазин Megafishing.bg. Това може да направите на телефон 0888 70 63 63 или на имейл megafishingbg2@gmail.com


    Ако желаете да върнете стока закупена от сайта ни трябва да обърнете внимание на следните аспекти:

    • Стоката трябва да е в оригиналната си опаковка
    • Да е в добър търговски вид
    • Да не е използвана
    • Да пазите и ни изпратите заедно със стоката Разписката за пощенски паричен превод (касов бон)


    В този случай Клиентът има право да реши какво желае:

    • Да получи замяна с нова стока
    • Да получи обратно заплатената от него сума по банкова сметка, посочена от него, в 7 дневен срок от получаването на върнатата стоката при нас. В този случай клиента трябва да ни изпрати не желаната стока обратно и да попълни онлайн Формуляр за връщане на парична сума за върнат/и продукт/и, за да разполагаме с необходимите данни за извършване на превода.

    Разходите по връщането на стоката са за сметка на Клиента, освен в случаите на грешно изпратена стока или получаване на стока с явни дефекти.

     

    • Рекламации

       При предявяване на рекламация, представител на онлайн магазин Megafishing.bg може да поиска снимка или връщане на повредената стока като доказателство за основание на рекламацията.
     Ако желаете да предявите рекламация е желателно да бъде уведомен представител на онлайн магазин Megafishing.bg. Това може да направите на телефон 0888 70 63 63, на имейл megafishingbg2@gmail.com или чрез попълване на
    Формуляра ни за Рекламации.

    При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
              1. Възстановяване на заплатената сума;
              2. Замяна на стоката с нова;
              3. Отбив от цената;
              4. Безплатно извършване на ремонт.

    Върни До Горе