Най-добрите технологии в макарите за риболов от Trabucco. от онлайн магазин MegaFishing.bg
Безплатна доставка над 49.99лв до офис на ЕКОНТ до 5кг | Поръчай бързо и лесно на 0887 59 21 57
    Филтри

    Най-добрите технологии в макарите за риболов от Trabucco.


    Дата: 2016-03-27

    METAL BODY
    Тяло, изработено от метални сплави. Колкото е по-твърдо тялото на макарата, толкова по-добре работи тя. Изработеното от мек графит тяло се влияе под напора на усилията, намалявайки коректното функциониране на детайлите и оттам цялостното представяне на макарата. За производството на всичките ни макари е използван твърд графит, те са солидни и добре изработени. Топ моделите са изработени от алуминиева сплав, което ги прави леки, издръжливи и твърди. Моделите от средния ценови клас са изпълнени от метални сплави, което ги прави твърди и издръжливи.
    Надеждността, ниското тегло и сполучливото съотношение цена – качество са солидни характеристики в полза на нашите продукти.

     

    GRAPHITE BODY
    Тяло, изработено от твърд графит. Колкото е по-твърдо тялото на макарата, толкова по-добре работи тя. Изработеното от мек графит тяло се влияе под напора на усилията, намалявайки коректното функциониране на детайлите и оттам цялостното представяне на макарата. За производството на всичките ни макари е използван твърд графит, те са солидни и добре изработени. Топ моделите са изработени от алуминиева сплав, което ги прави леки, издръжливи и твърди. Моделите от средния ценови клас са изпълнени от метални сплави, което ги прави твърди и издръжливи.
    Надеждността, ниското тегло и сполучливото съотношение цена – качество са солидни характеристики в полза на нашите продукти.

     

    ALUMINIUM / GRAPHITE BODY
    Хибридно тяло, изработено от графит и алуминиеви сплави. Колкото е по-твърдо тялото на макарата, толкова по-добре работи тя. Изработеното от мек графит тяло се влияе под напора на усилията, намалявайки коректното функциониране на детайлите и оттам цялостното представяне на макарата. За производството на всичките ни макари е използван твърд графит, те са солидни и добре изработени. Топ моделите са изработени от алуминиева сплав, което ги прави леки, издръжливи и твърди. Моделите от средния ценови клас са изпълнени от метални сплави, което ги прави твърди и издръжливи.
    Надеждността, ниското тегло и сполучливото съотношение цена – качество са солидни характеристики в полза на нашите продукти.

     

    EXTRA TOUGH BODY
    Супер здраво тяло. Колкото е по-твърдо тялото на макарата, толкова по-добре работи тя. Изработеното от мек графит тяло се влияе под напора на усилията, намалявайки коректното функциониране на детайлите и оттам цялостното представяне на макарата. За производството на всичките ни макари е използван твърд графит, те са солидни и добре изработени. Топ моделите са изработени от алуминиева сплав, което ги прави леки, издръжливи и твърди. Моделите от средния ценови клас са изпълнени от метални сплави, което ги прави твърди и издръжливи.
    Надеждността, ниското тегло и сполучливото съотношение цена – качество са солидни характеристики в полза на нашите продукти.

     

    GEAR RATIO
    Предавателното число на макарата дефинира броя обороти на ротора за всяко пълно завъртане на дръжката на макарата, т.е. броя намотки на влакното върху шпулата за едно завъртане на дръжката. Колкото е по-високо първото число, толкова по-бързо ще се върти макарата и съответно ще е по-голям броя на намотките влакно върху шпулата за един оборот на дръжката. Препоръчваме бързите макари за риболовните техники, изискващи замятане на голяма дистанция, където се налага по-често да замятате и обирате влакното. По-бавните модели влизат в играта, когато се нуждаете от по-голяма мощ и игра с рибата.
    LLG (long Live Gear)
    Трябва да обърнем внимание и на суровините и по-специално на металите, които са сърцето на механизма на една макара. Издръжливостта и работата на механизма произтичат основно от качеството на материалите, използвани в конструкцията на зъбните колела, механизма и лагерите... за тези механични части в Trabucco използваме само най-добрите качествени материали като бронз и стомана... ние не използваме други материали, защото само така може да се наложи надеждния стандарт и издръжливостта, която нашите клиенти заслужават.
    PG (Precision Gear)
    Прецизният механизъм е в основата на механичното функциониране на макарите Trabucco. Той способства плавната и мека работа на макарата и е в основата на нейната бързина и най-вече мощ. За проектирането и изработването на ротора и механизма на тези макари е използвана PG-технология и революционен 3D-софтуеър, за да се гарантира перфектния монтаж на всеки един отделен детайл за намаляване на триенето и постигане на по-добра ефективност.

     

    BB SYSTEM (Система на лагери)
    Един добре проектиран механизъм използва само висококачествени лагери за подобряване на работата му. Характеристиката „BBS” указва броя на лагерите, използвани в дадената макара. Първото число е показател за броя на лагерите, а второто – за иглените лагери. Игленият лагер по принцип е само един и е позициониран на централното зъбно колело за форсиране на ротацията предпазва макарите дори от най-малките връщания назад, още познато като „еднопосочна клема”. Лагерите намаляват триенето на движещите се части и колкото повече са те, толкова по-добре работи механизма.

     

    SBS (Супер балансирана система)

    Тази нова технология е резултата от използването на последния компютърен 3D-софтуеър, който позволява хармонизиране на дизайна и на по-късния етап на конструиране и перфектно балансиране на ротора без добавянето на външни утежнения. Постигнатия в резултат на това баланс води до намаляване на вибрациите на макарата в работен режим. Всички макари на Trabucco са проектирани с помощта на този софтуеър и са сериозно тествани пред пускането им в производство.

     

    AVS (Анти вибрираща сисетма)
    Пред дизайнерите беше поставено предизвикателството да намалят и дори да избегнат напълно вибрациите, генериращи се по време на работата на макарата. Благодарение на новия 3D-софтуеър те успяха да проектират добре балансирани ротори (SBS - супер балансирана система), но за топ-моделите искахме още нещо. Фокусирахме се върху стабилизирането на механизма и последващото заличаване на всякаква игра, люлееща шпулата. Резултатът е великолепен – зъбчатото колело придържа шпулата плътно върху осите й и тя не вибрира дори когато авансът е на ход. Ние сме особено доволни от резултата... Вие трябва само да опитате.

     

    ONE WAY CLUTCH (Еднопосочна клема)
    Анти-ривърс системата е използвана в повечето макари на Trabucco и ролята й е да продотврати въртенето на механизма в обратна посока. Благодарение на клемата, палчето, разположено в горната или долната част на тялото на макарата можете да включвате или изключвате работата на еднопосочния иглен лагер, който държи основния вал и осигурява чудесното безкрайно анти-ривърс изпълнение. С нашата система One-Way Clutch ще откриете, че дръжката се държи изключително стабилно.

     

    MULTI STOP SYSTEM
    На макарите, при които е невъзможно да се приложи безкраен анти-ривърс и по тази причина не се използва еднопосочен лагер, сме приложили ефективна алтернатива за блокиране на движението на ротора. Системата MULTI STOP забавя постъпателно ротора в няколко ключови точки, като се върти в посока, обратна на изнизването на влакното.

     

    MICROMETIC DRAG
    Авансът е устройство, чиято работа зависи от триенето, генерирано от механичното търкане между спирачните шайби, които изграждат спирачната система. Силата на аванса се определя от броя на шайбите, техния диаметър и материала, от който са изработени. Силата му е право пропорционална на броя и диаметъра на шайбите. Най-често използвани в макарите Trabucco са шайбите с PTFE покритие (филцови дискове, потопени в маслена баня на базата на PTFE –синтетичен материал, по-известен като Тефлон, който притежава най-малкия коефициент на триене от всички твърди вещества). В по-скъпите модели се използват карбонови спирачни шайби, които осигуряват още по-добра работа на аванса. Качеството на авансовата система основно се изразява в нейната плавност, авансът трябва да работи гладко дори под високо напрежение. Друг важен момент е микро-настройката, което означава всяко кликване на палчето на аванса трябва да кореспондира в микро-намаляване или микро-увеличаване на мощността му. Макарите на Trabucco издържа на конкуренцията на пазара благодарение на високата мощ и великолепна прогресия на авансовата система.

     

    FREE RUNNER
    Когато това устройство навлезе в шаранджийския риболов, до такава степен революционизира този спорт, че се превърна в съществена характеристика на шаранджийските макари. И не спря дотам, а започна да се използва в някои случаи и в сладководния и морския риболов. Палчето на „Free Run” системата е разположено в задната част на макарата и позволява на риболовеца да я превключва от натегнат аванс при игра с рибата до „свободна” позиция и обратно с лекота. Всички макари Free Runner на Trabucco са комплектовани с по-големи спирачни шайби за гарантиране на добрия контрол и плавност на работата на аванса.

     

    FAST PLAY DRAG
    Напълно нова авансова система с двустепенен режим на работа, използвана при всички Free Runner макари. Тя въздейства директно върху шпулата, давайки по-директна, прогресивна и фино настроена авансова система. Свободното положение на шпулата се регулира от вътрешно палче, докато за превключването към аванса за битка е достатъчно да завъртите наполовина основния регулатор на аванса.

     

    MAX DRAG (Мощ на аванса)
    Среща се само в топ-макарите – най-скъпите и, главно, предназначени за морски риболов. Мощта на аванса е изчислена внимателно и прецизно в килограми по време на сериозни тестове с използване на максимално напрежение върху макарата при въведени в работен режим дискове. Внимание: авансът трябва да е в работен режим по време на измерването на Max Drag – ако дисковете са блокирани, авансът Max Drag намалява, авансът не работи правилно и измерването е невалидно. За Trabucco Max Drag означава истинската издръжливост на аванса.

     

    WSG (Warm Shaft Gear)
    Това е механизъм, свързан с основното зъбно колело, благодарение на който обирането на влакното става равномерно, намалявайки триенето и повишавайки гладкостта. Warm Shaft Gear намалява напрежението върху влакното, отговорно за люлеенето на шпулата, благодарение на което намотаването му е перфектно.

     

    SOS (Slow Oscillation System)
    Това e най-еволюиралата система за полагане на влакно върху шпулата на макарата. По време на обирането на влакното системата SOS намалява колебанията на макарата за сметка на скоростта на въртене на ротора, позволявайки по-прецизно и компактно редена на влакното върху шпулата. Ако се вгледате внимателно в шпулата, ще забележите, че тя се движи с различна скорост от горе надолу и обратното. Тази технология, приложена във високия рейндж макари, винаги гарантира перфектното намотаване на влакното и съответно предпазва от усукване при замятането му.

     

    CW (Cross Winder)
    На риболовците, които нямат голям опит в риболовните техники, при които се използва ту монофилно, ту плетено влакно, препоръчваме да си купят макара със CW система за намотаване на влакното, вместо макара с WSG система. Системата Cross Winding (кръстосани намотки) влакното се реди стегнато на шпулата и съответно се извършват добри замятания на дистанция и се намалява риска от оплитания. „Х” шпулирането полага влакното компактно и го реди отлично дори при охлабено влакно.

     

    RSS (Rotor Stop System)
    Дори при най-висококачествените макари се случва бигела да се затвори случайно. С тази нова заключваща система, свързана с ротора, този риск почти напълно се елиминира.

     

    POWERBAIL
    В няколко модела е използван цилиндричен алуминиев бигел, който е по-голям от традиционните. Въпреки че е по-голям, този бигел е по-лек и издръжлив от традиционните. Благодарение на специалната им форма и иновативна конична връзка, те вкарват автоматично монофилното влакно в ролера за редене на влакното дори когато то не е перфектно изпънато.

     

    AS (Antitwist System)
    Антиусукваща система. Традиционните ролери допълнително натягат влакното при всеки оборот на дръжката и това често става причина за усукването му. Всички макари на Trabucco днес притежават новия противоусукващ ролер заедно със системите WSG и SOS за избягване на този проблем, което от своя страна води до удължаване живота и на най-тънките монофилни влакна.

     

    CNC (Mashine Cut Aluminium Spool)
    Високия клас макари притежават шпули, отлети от едно късче алуминий. Машинното струговане по технологията CNC гарантира перфектна форма и максимално гладко изнизване на влакното при замятане, изключителна издръжливост на напрежение, опън и други силни влияния върху макарата. CNC алуминиевите шпули са изключително леки, но същевременно предлагат изключително висока структурна устойчивост на влияния и абразия.

     

    SUPERLIGHT SPOOLS
    На макарите от средния ценови клас е поставена графитна шпула вместо метална с цел постигане на по-добра цена. Графитът е по-солиден и лек материал и често се използва за конструирането на телата на макарите, и благодарение на тези негови технически и структурни характеристики е перфектен за направата и на шпули. Макарите, които са комплектовани с графитни шпули имат маркирано на кутията лого „Superlight”.

     

    SPARE SPOOLS
    Благодарение на резервните шпули имате възможност да използвате макарата два и дори три различни пъти. Повечето модели имат една или две резервни шпули, за да се даде възможност на риболовеца да зареди различни диаметри влакна или плетено и монофилно влакно. Благодарение на това може да ловите с една макара по различен начин или с различни риболовни техники. Числото, изписано на логото, указва броя на резервните шпули, с които се предлага макарата.

     

    SWR (Salt Water Resistance)
    Конструктивна технология, която се прилага в производството на макари, предназначени за морски риболов (при който солената вода би оказала вредно влияние върху всички метални части), като ги прави устойчиви на сол, UV лъчи и температура. Частите на макарата са запечатани, за да се избегне контакт на механизма със солената вода.

     

    SWT (Salt Water Treated)
    Това е наскоро въведен производствен процес, по-слабо ефективен от SWR-процеса, но все така позволяващ дълготрайно използване на макарата за риболов в солена вода, без риск от корозия и без да се добавя допълнително тегло към макарата. При този технологичен процес се използват високотехнологични лакове за запечатване на всички чувствителни към солената вода части, което в същото време допълнително ги заздравява. Благодарение на това макарата ви е устойчива не само на влиянието на морската вода, но и на всички други неблагоприятни условия на риболов.

     


    Най - продавани

    Върни До Горе