Безплатна доставка над 69.99лв до офис на ЕКОНТ до 2кг
    Категории

    0

      DAIWA REEL TECHNOLOGY - иновации и технологии в макарите на японския бранд.

      Дата: 2025-02-25

      ABS®Anti-Backlash System 

      Супер системата, която позволява далечни замятания и надеждно предотвратява усукванетo на линията. DAIWA макарите с ABS шпули, са конструирани по такъв начин, че имат водач на макарата с много голям диаметър, който става по-голям към горната й част. По този начин влакното се развива на широки намотки и много равномерно и се предотвратява усукването на линията. Благодарение на тази система, значително се подобрява и кастинга. 

       

      Авансова система ATD®/Type-L 

      Второто поколение на ATD драг системата. Работи по-гладко и доставя коригираното съпротивление почти без никаква инерция. Звукът на кликера за плъзгане също е подобрен. 

       

      Airdrive Design® 

      Копринено гладък ход на макара, какъвто не сте усещали до сега. Бъдещето на макарите DAIWA е в AIRDRIVE Design технологията. Чрез намаляване на теглото на ротора, шпулата и лагерите е постигнат много по-лек и съвършен ход. Въртенето без усилие, позволява на риболовеца да почувства истинската радост от риболова. Тази нова глава започва с Daiwa 22 Exist. Подобрения в следствие на Airdrive design технологията:

      По-добър баланс на макарата – 16% по-лек преден модул в сравнение с 18′ Exist (#2500). Оптимизирането на теглото и баланса позволяват подобрен контрол при риболов. 

      По-добър ход на макарата – Чувствителността и контролът на макарата са значително подобрени. Ниската инерция позволява на риболовците да изпитат бърза реакция и супер плавен ход. Новият ротор AIRDRIVE стартира незабавно и повишава контрола. 

      Проблемите с линията са сведени до минимум – Чрез комбиниране предимствата на Airdrive Rotor, Airdrive Bail и технологията Twistbuster III, 22’ Exist е най-съвършената макара, произвеждана някога от Daiwa до тогава.

       

      Airdrive spool

      ДИЗАЙН, който отразява бъдещето. Изключителните характеристики на AIRDRIVE Spool са новооформената долна част на шпулата и единичния сребрист цвят, в който е боядисана. Само като погледнете макарата, става ясно, че структурата е преработена, намалявайки теглото и увеличавайки усещането за присъствие. Намаляването на теглото на макарата създава много предимства – общото тегло е намалено, осцилацията е подобрена, по-малко съпротивление по време на навиване и въртене, по-добър баланс при закрепване към въдицата. В допълнение, инженерите на DAIWA са добавили ръб в долната част на макарата, за да предотвратят попадането на линия под шпулата и по този начин да се получи заплитане около основната ос. Звукът на аванасовата система също е преработен, за да е по-ясен и отчетлив. 

       

      Airdrive rotor 

      Слабата инерция е ключът. По-лекият ротор увеличава функционалността при по-малките по размер спинингови макари. По-лекият и по-компактен ротор изисква по-малка сила за въртене, създавайки това усещане за слаба инерция и лесно стартиране на макарата. Новият ротор Airdrive е изработен от Zaion материал. Здравината му е същата, както при ‘Exist 18, но теглото е намалено. Теглото на ротора е намалено с 16% спрямо предшественика си.

       

      Airdrive shaft – Въртене без триене.

      Вертикалната сила на въртене от дръжката се преобразува от зъбното колело в хоризонтално въртене. Главният вал минава през зъбното колело за опора при хода на макарата. За създаване на по-гладък ход и въртене, беше необходимо подобрение на главния вал и зъбното колело. Повечето спинингови макари DAIWA използват линеен вал, който има безконтактна структура между главния вал и самото зъбно колело. Линейният вал създава по-малко съпротивление на триене, което води до по-плавно въртене заедно с минимална загуба на мощност. Новоразработеният AIRDRIVE Shaft взе същите ползи, както и допълнително подобрени. AIRDRIVE shaft също има безконтактна структура между главния вал и зъбното колело. В допълнение към това и двете краищата на зъбното колело вече се поддържат с лагери за предаване на мощността от дръжката към ротора с по-високо ниво на ефективност. AIRDRIVE Shaft създава усещането за гладкост, тихо въртене и осигурява на риболовците мощност и надеждност. 

       

      Airdrive bail – Безпроблемно бъдеще.

      Добре известната технология AIR BAIL на DAIWA е допълнително подобрена с концепцията AIRDRIVE. AIRDRIVE е следващата еволюционна стъпка в дизайна на бигела и идеално съчетана с новата концепция Airdrive design. DAIWA успя да проектира малко по-тънък бигел, който въпреки това предлага необходимата сила и допълнително намалява теглото на макарата. В сравнение с 18‘ Exist теглото на новия бигел е намалено с 33% (при размер 2500). Инженерите на DAIWA коригират ъгъла на закрепване на бигела към макарата, като по този начин се подобрява движението на линията в ролката. 

       

       

      Twistbuster III

      С пускането на пазара на Exist 22, Daiwa успява да подобри съществуващата технология Twistbuster II, за да премине на следващия етап – Twist Buster III. Добавен е друг вид жлеб при ролката на линията, като резултата от това е намален ефект от сплескването на линията и минимализиран % усукване на линията. Daiwa също така сменят стандартния лагер при бигела с Magsealed такъв, за да го предпазят от тежките ефекти на солената вода и да удължат максимално живота му. 

       

      CrossWrap® 

      Технология, която позволява влакното да бъде прецизно навито на макарата без луфтове и хлабавини. По този начин кастинг дистанциите значително се увеличават. 

       

      CRBB® 

      CRBB е съкращение от Corrosion Resistant Ball Bearing. Това са устойчиви на солена вода, неръждаеми сачмени лагери. CRBB сачмените лагери са до 12 пъти по-устойчиви на корозия от обикновените сачмени лагери. 

       

      DIGIGEAR® 

      Машинно обработена, дигитално разработена предавка за максимална производителност и издръжливост. Плавно и ефективно предава мощността от дръжката директно към ротора. Инженерите на DAIWA напълно са усъвършенствали технологията на фрезовани зъбни колела с Digigear II. Формата и повърхността на зъбните колела обуславят перфектно гладък ход, без никакво съпротивление и ненадмината във времето издръжливост. 

       

      HiGrip® Handle knob 

      Най-новият кноб за дръжка T-Type е изключително лек и благодарение на материала HiGrip, много приятен за боравене, дори и с мокри пръсти. 

       

       

      INFINITE® Anti-reverse

      Слаба част от много механизми, но една от най-надеждните, когато става дума за DAIWA. За изработката са използвани само висококачествени части от стомана, като се допускат минимални отклонения. 

       

      MAGSEALED® 

      Magsealed е технология, предназначена да предотврати проникването на вода, частици прах или солни кристали между ротора и тялото на макарата. Доколкото е възможно, инженерите на Daiwa са разработили „бариера“, почти без триене, на основата на магнитно масло, което трудно може да бъде преодоляно нито от вода, нито от най-малките частици. Резултатът е копринено гладко движение на механизма. 

      Magsealed Body Design – В повечето случаи солните кристали и други твърди частици са отговорни за неприятните шумове при навиване, както и загубата на гладко движение. Разбира се, и инциденти могат да доведат до подобен резултат. Въпреки всички тези ситуации, случаите с неприятни шумове от навиване значително намаляват при макари, в които е вложен Magsealed Body Design. 

      Magsealed Line Roller – Колкото по-плавно се върти ролката при бигела, толкова по-малко триене се появява между нея и влакното. Ако деликатните солни кристали или частици мръсотия проникват през ролката, тя започва се влачи и триенето е значително увеличено. Магнитното масло MagSealed образува „бариера“, която предотвратява проникването на вода, следователно частици сол и мръсотия в ролката почти изцяло, което може да повлияе на безпрепядственото въртене на ролката.

      Magsealed Ball Bearing – Благодарение на целенасочените изследвания и разработки, инженерите на Daiwa успяхa да интегрират MagSealed технологията в сачмен лагер. Това води до по-дълъг живот и копринено гладко движение за дълъг период. Истинска революция в механизма на макарите! 

       

      Monocoque Body Design

      Ние не само разработихме концепциите и технологии LT, TOUGH DIGIGEAR, AIR BAIL, AIR ROTOR и ZAION, но и MONOCOQUE BODY DESIGN. Лек и здрав дизайн, като състезателна кола от Формула 1. Още от първите спинингови макари, битува разбирането, че те се състоят от две части – тяло и капак. Със своето представяне през 2016 г. – Monocoque Body Design, разбива на пух и прах тези разбирания. Monocoque design прави макарата много по-устойчива и удължава живота й, като същевременно запазва компактния й размер. Благодарение на тази технология, не е нуждно да се използват болтчета за закрепяне на капака към тялото, като по този начин се осигурява пространство за по-голямо зъбно колело и респективно по-мощна предавка. В корпуса на макарата може да се помести зъбно колело, което да заема приблизително 85 % от обема му. 

       

      NewLine Clip 

      Тoзи клипс е подходящ за всякакъв вид линии и диаметри. Благодарение на специалния си дизайн,той допълнително олекотява теглото на шпулата.

       

      Seamless Air Bail®

      Новата безшевна концепция при изработката на бигела Air Bail, осигурява безпроблемно придвижване на влакното направо към ролката, като същевременно той е по-компактен и по-лек. 

       

      Silent Oscillation®

      Чрез специалната позиция и лагеруване на осцилационните зъбни колела, се подобрява плавността на предавката в сравнение с обичайните подобни системи. 

       

      U.T.D. Drag® U.T.D. Drag

      Ultimate Tournament Drag System включва импрегнирани авансови дискове, които са около 30 пъти по-издръжливи от нормалните дискове. Ефективната сила на съпротивление е значително увеличена в сравнение с нормалните системи за съпротивление. Допълнително предимство е намаленото съпротивление при стартиране – авансът започва да работи, когато регулираната сила на съпротивление се достига, а влакното се отпуска плавно и стабилно. 

       

       

      Zaion® Airrotor

      Намалява стартовото съпротивление на ротора и предлага оптималнa чувствителност – при намалено тегло и изключителна издръжливост. 

       

      2BB Line Roller 

      Тъй като натоварването върху ролката постоянно сменя посоката си, закрепянето на ролката върху две точки подсигурява плавното преминаване на линията и я предпазва от наранявания. Тази технология е вложена в Exist LT.

      Нови Продукти

      Най - продавани

      Съгласие за събиране на рекламна информация